20/01/2013

Pada hati kekasih


Pengen ikutan " conservation with G " itung-itung memperbanyak pengalaman menulis fiksi dari suhu fiksi ini nih  -> mba G, hehe... ini asyiknya kalo banyak menemukan teman2 keren. Bisa banyak belajar, dan tentu saja tergoda ikutan setelah baca fiksinya mak carra  ^_^ juga.

so,... I try ya mak ^^
              
*********************************************************************************


Keila turun dari mobil, dan meminta sopir keluarganya menunggunya tidak jauh dari lobby sebuah apartemen di bilangan jakarta timur ini. Gadis berusia 19 tahun ini dengan ragu melangkahkan kakinya menuju meja receptionist. Sekali lagi memastikan alamat yang dia tuju benar.

Merindukan seseorang bukan hal yang salah. Keila menyadari hal itu sekarang ini. tetapi sudah terlambat, dia sudah berada disini, ia didepan pintu kamar 713. Tangannya sudah mengetuk pintu itu tiga kali dan kini pintu itu terbuka lebar dihadapannya.

" keila,...? " mario nampak terkejut.

" siapa sayang ? " terdengar suara seseorang dari dalam kamar.

Jantung Keila berdegup kencang. Astaga..astaga ! dia kenal suara itu. jadi semua yang dikatakan brinna itu benar ?

Keila mematung di depan pintu, wajahnya pucat begitu juga Mario. Pria muda sebaya dirinya dengan paras menawan itu tampak shock. Tiba-tiba keila ingat ucapan sahabatnya brinna dua hari lalu.

" Kei,...ada informasi gak enak tentang pacarmu. Aku gak tahu harus bagaimana menyampaikannya, tp kalau aku simpan rasanya tidak adil untukmu kei. Hemmm,...kamu datangi saja alamat ini " 

Wajah khawatir Brinna siang itu membuat keila penasaran, awalnya dia sempat menduga kalau sahabatnya itu mungkin bosan jadi tumpahan kegalauannya karena akhir-akhir ini pacarnya Mario,  sulit sekali dihubungi apalagi untuk bertemu.

Dan tubuh keila kian limbung saat pemilik suara merdu yang ternyata seorang wanita dewasa yang sangat cantik, rambutnya tergerai, dengan kulitnya yang putih sudah berdiri dihadapannya dengan piyama satinnya yang membayang memperlihatkan lekuk tubuhnya yang masih sangat menawan.

Sekian detik seolah udara lenyap dari koridor kamar 713, Keila mematung di depan pintu kamar apartemen yang terbuka seolah beku manghadapi kenyataan dihadapannya, keila berharap saat itu bumi terbelah dan dia masuk kedalamnya. Mario menyandarkan tubuhnya didinding kamar, dengan pandangan tertunduk.

" Keii,...." bibir wanita itu bergetar menyebut namanya.

Keila merasa dadanya sesak, bibirnya berbisik nyaris tak terdengar " mama....??? " lalu semua gelap. 


   Image From Google

 
 

52 comments:

  1. gubraaaaaaaaaaaaaaaaakkkk!!!

    Awwwwwwwww ... tidaaaaakk!!! Ini lebih menyakitkan sodara2... T__T

    ReplyDelete
  2. Wew, si Mario pacaran ama mamanya Keila? Keselek deh :D

    Tetap semangat nge FF yak

    ReplyDelete
  3. Wew, Mario pacaran sama mamanya Keila? Sungguh terlaluh

    ReplyDelete
  4. Huaaaa....... Mama terlaluuuu!!! :'((
    Nice one!!! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. kejaammm, gak ada yg laim maaa???
      thanks mba ;)

      Delete
  5. Ehh ini Ãϑά kisah nyatanya nihhh temennya ortuku, pacarku merit dgn ibuku hahahaa nice

    ReplyDelete
    Replies
    1. iya, aku fkr psti ada kisah nyatanya say ^^

      Delete
  6. Ya ampuuun.....itu si mama, apa gak ada yang lain ma??? si mama mah agoo pisan euy. Ternyata mak Irma Senja teh geuning pinter ber-FF-ria. Saluut.

    ReplyDelete
    Replies
    1. heuuu,mamanya memang tegaa ya bun...entah tau atau gak ya tuh cowo pcr anaknya :D

      makasiiih bunda :)

      Delete
  7. hehehe mancaaaaaps...
    sungguh terlalu...

    ReplyDelete
  8. haduhhh kerennn makin liar..

    inikan yg namanya liar ya mak cara???

    terlaluhhh..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihii...imajinasi sebebasnya katanya mak :p

      Delete
  9. :'((((((((((
    mbak irma ini mah udah jago bangeeeeet!!!
    twistnya kereeeeen...

    ReplyDelete
    Replies
    1. imajinasi yg kebablasan gak sih? #ngikik :D

      Delete
    2. yang pasti sih bikin mangap... :O

      Delete
  10. haaaa...keren mbak! te o pe be ge te ^___^

    ReplyDelete
  11. kok tega bgt sih mama? ya ampuuuun, kasian Keila..

    kamu knp gak nulis novel aja sob? fiksi kamu tuh bg2 loh.. dan fiksi yg kamu tulis itu bs dikembangin lbh panjang lagi..
    :D

    ReplyDelete
  12. seperti pernah menonton di film...

    ReplyDelete
  13. mba irma orgnya prosa banget yak, bikin puisi keren bikin fiksi juga keren

    ReplyDelete
  14. Ngeblog adalah cara yang bagus untuk belajar menulis. Kebetulan gagas media ada event menulis novel tuh kak. Kalau tertarik untuk ikutan.

    ReplyDelete
  15. huuuuuh, mama macam apa ituuh?
    *emosiiii

    (kereeeen iiih, makin mantap..,hajar terus mak! :))

    ReplyDelete
  16. waduh, bunda dan anak rebutan pacar.. hehehe. Bagus mbakkk, lima jempol. :)

    ReplyDelete
  17. kunjungan perdana

    salam kenal

    izin follow
    ditunggu followbacknya ya

    ReplyDelete
  18. waduh kalo sy kayaknya udah ngamuk.. Amit2 ya.. Hehe..

    ReplyDelete
  19. Wadoooh, ibu dan anak bersaing untuk cowo ..... aneh tapi sangat bisa terjadi pada masa kini.

    ReplyDelete
  20. HUWAH!! apa-apaan ini!! *shock*

    ReplyDelete
  21. buta tu mata kali,, udh dpet anakx, msi pingin ibunya,, emang gk msi kencengan anaknya, dri pda ibunya,, gile
    bussyeett dah...

    ReplyDelete
  22. great articles!!!

    look at this too : http://www.rivierainvest.se/lagenheter_i_Antalya.html

    ReplyDelete
  23. Midfielder Steve Sidwell is banned while Mahamadou Diarra knee and
    Bryan Ruiz hamstring are missing, although full-back Sascha Riether has
    recovered from the knee problem suffered last weekend short term loans this post originally appeared at credit card assist.

    ReplyDelete
  24. Another key asset for individuals could be the robust online platform and talented R&D team we have in Chicago with your wholly hold subsidiary Cash Net - USA
    online payday loans there are plenty of companies who concentrate on providing services to
    the people who've low credit score.

    ReplyDelete
  25. But those are things we will probably be doing in a very walking pace before we start performing a running pace payday loan lenders we supply heard the stories about money advance lenders charging their potential customers excessive
    interest fees.

    ReplyDelete
  26. Many people feel more comfortable if they may be
    capable of see a healthy bank balance, but that reassurance comes using a price direct lenders for payday loans it may even make an impact on the ability to manage other personal matters
    also.

    ReplyDelete
  27. Personal Loan Cheapest Easy Cash Fast Loan in 1 Hour fast cash payday loan many people in us are facing
    with financial problems in their life due to many reasons.

    ReplyDelete
  28. Worse yet, young people aren't simply struggling to cover their debt obligations, numerous thousands can't afford
    them at all online payday loans instant approval ask if installments is definitely an
    option, or lower penalties if at all possible.

    ReplyDelete
  29. Different lenders could have different conditions related to pre-approvals, so you should check this out together with
    your chosen lender direct lender payday loans people can secure the
    laptops no credit check needed in both with the two
    forms: secured and unsecured.

    ReplyDelete
  30. is a corporation that monitors financial transactions manappuram Gold Loan what's the difference between refinancing and loan modifications.

    ReplyDelete
  31. You do not require to go anywhere to quench your thirst of greenbacks as
    you have just to apply with us just for this deal nedbank personal loans this list may be easily compiled
    by search google with all the loan type and collateral stated in the search query.

    ReplyDelete
  32. You neеd to surrеnder V5 rеcords untіl you pay off
    the financial loans in full There wіll be ѕituations as a buѕineѕs ownеr,
    уou ϳust aгe not familiaг ωіth whеre to convert Α result оf the scаlаble natuгe regarding
    aluminum аir flow batteries they сan alѕο be used in small
    oг maybe larger-scale apрliсations Do уou finԁ it ρrоblematical to manage
    unpredicteԁ situations On companу's websites you will discover an easy application form which can be easily filled simply by furnishing some basic details these fiscal services can be useful for extinguishing it is likely that cash relevant issue when going outside for a good education circumstance instant payday loans Your loan might be free from many of the tedious paper work for the mortgage But fantastic news for negative creditors loan bills things for taking therefore payday loan a personal lender will go a long way Beauty of the financial aid is that you will not be required to move through hassle papers and faxing process Fax theletters to the reporting agencies if possible, conversing with them on the telephone andcoordinating a quick alter in your lots They are brimming with bonhomie and cure the bad those debtors who have which can be personal or maybe bank info over the phone After some duration ago, 14 anywhere else or could well be very helpful to acquire your loan accredited There is nothing to irk regardless if you are with regards to his/her credit history before approval Rather, pick up a number of free nickle and pennie rolls with the bank as well as roll Wi payments if your paycheck period does not correlate with your payment dates Many unpredicted issues do happen in the normal duration of the people involving South Africa Finito, no more restriction residence as a if there mortgage offer it like rates that they and secured with financial institution The UK paid class of persons often involves approved or not, the regularity with which wages are given is equally vital These monetary deals tend to be of limited tenure generally cater for within over the past get older, contact details, deal with etc Most of these people engaged in military services law have their own websites where you can log in and acquire to know something about them The lending company will charge you an additional rate every time you prolong the period

    my website badcreditloanswire.com

    ReplyDelete
  33. Genuinely no matter if someone doesn't be aware of after that its up to other users that they will help, so here it occurs.

    Look into my webpage: how to get pregnant fast

    ReplyDelete
  34. Missouri Online Loans is the state’s leading provider of short-term consumer loans. Our sophisticated matching software will pair you with a lender that meets your specific underwriting criteria. This will give you the best chance of getting approved for a Bad Credit Payday Loans loan while offering you the most competitive interest rates available for your unique situation.

    ReplyDelete

Terima kasih kunjungan dan komentarnya, salam.... :)